1.1 Bu sözleşme hizmetler bölümünde belirtilen hizmetleri (Hizmetler olarak anılacaktır) sağlayan arlamedya.com.tr. (Arla Medya olarak anılacaktır) ile Yeni müşteri kaydı bölümünde belirtilen detayları ile belirtilen kişi/kurum (Müşteri olarak anılacaktır) arasında Arla Medya 'a ait olan http://www.arlamedya.com.tr internet adresinde faaliyet gösteren internet sitesinin (Site olarak anılacaktır) kullanımı ve bu site üzerinden satın alınacak hizmetleri aşağıda belirtilen madde ve koşullar ile imza altına alınmış sayılacaktır.
1.2 Taraflar işbu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt ederler.
2.1 İşbu sözleşme müşteri tarafından site üzerindeki işlemlerinde, siparişlerinde, gönderdiği mesajlarında kayıt işleminde vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda yapmaya ve yapmamaya izni olan bölümleri, siparişlerinde tercihleri uyarınca alacağı hizmetler karşılığında Arla Medya'a ödeyeceği ücretleri ve tarafların hizmet ilişkisinden doğan hak ve yükümlülüklerini düzenleyecektir. Bu hizmet ve işlem açıklamaları aşağıdaki gibidir.
2.2 Üyelik bilgileri müşteri tarafından üye olunma sırasında girilen bilgilerdir. Bu bilgiler yapılan işlemlerde baz alınacağından müşteri ve üyenin bu bilgileri hatasız eksiksiz ve doğru girdiği varsayılmaktadır.
2.3 Arla Medya, kayıt, satın alma veya benzer işlemler sırasında; bildirimlerde bulunmak, bülten göndermek veya hesap onayı gibi güvenlik protokollerini uygulamak için e-posta, cep telefonu vb. iletişim bilgilerinin paylaşılmasını zorunlu kılabilir ve bu bilgilerin doğrulama kodu gibi yöntemlerle onaylanmasını talep edebilir, hizmetlerin kullanılabilmesi için bu onay süreçlerini zorunlu tutabilir.
2.4 Arla Medya kullanıcının kayıt sırasında paylaşmış olduğu iletişim bilgilerini kullanarak, sahip olduğu hizmetlerle ilgili bildirimler veya bültenler gönderebilir.
3.1 Arla Medya, müşterinin talebi üzerine sipariş olarak ilettiği hizmetleri sağlayacaktır. Siparişin kabulü mesajı ile Arla Medya ilgili ücreti tahsil ettiğini kabul edip, söz konusu siparişte belirtilen hizmeti vereceğini taahhüt edecektir.
3.2 Ödeme şekli, KDV farkları sipariş sırasında çıkartılacak toplam miktar ile belirtilerek müşterinin aylık veya yıllık ödeme tercihlerine göre ödemesi gereken ücretler Arla Medya tarafından bildirilecektir.
3.3 Sipariş kabulü ve işlemlerin onaylanmasından sonra hizmet başlamış olacaktır. İlgili hesapların ve şifrelerin sorumluğu müşterinin sorumluluğunda olup bu konulardan doğabilecek zarar ve ziyandan müşteri sorumlu olacaktır.
3.4 Müşteri aldığı hizmet dahilinde Arla Medya tarafından aldığı beyan ve uyarılara uyacağını taahhüt eder. Müşteri, hosting hesabından faydalanırken Arla Medya tarafından yayınlanan her türlü ihtar ya da bildirime uymayı beyan, kabul ve taahhüt eder. Müşteri, almış olduğu bulundurma hizmetinde kendisine ücretsiz ve sınırsız olarak verilen hizmetleri yine ücretli ya da ücretsiz ve/veya sınırlı ya da sınırsız olarak üçüncü kişilere dağıtamaz, satamaz.
3.5 Müşteri ile Arla Medya arasında gerçekleştirilmiş olan canlı destek görüşmesi, destek talebi, eposta, telefon, yazılı ve sözlü tüm iletişim özel ve gizlidir. Arla Medya un izni ve onayı olmadan paylaşılamaz.
3.6 Müşteri hizmet dahilinde sahip olduğu yazılım ve programları kullanarak erişim hakkı bulunmayan dosya veya programlara erişmemeyi, bu tarz bir sorundan dolayı herhangi bir problem yaratmamayı, oluşabilecek sorun ve problemlerde zararı karşılamayı taahhüt eder.
3.7 Müşteri alan adı, hosting veya aldığı hizmetlerin kullanılması sırasında yürürlükte olan veya sözleşme süresince yürürlüğe girecek olan vergi, harç ve benzer yükümlülüklerin kendisine ait olduğunu ve karşılayacağını kabul ve taahhüt eder.
3.8 Müşteri hizmeti dahilinde barındırdığı tüm dosya, doküman ve programlardan, web sitesi ve e-mail hizmetleri ile kullanacağı ve faydalanacağı tüm işlemlerden kendisi sorumlu olduğunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanların yasalara aykırılığından doğabilecek tüm hukuki ve cezai sorumluluğu kendisi karşılamayı kabul ve taahhüt eder. İşbu konuda doğabilecek sorunlardan Arla Medya 'a herhangi bir kusur iletilemez. Arla Medya sayfaları gönderilmeden önce gözden geçirmez, doğrulamaz, ciro etmez veya kullanıcı tarafından yapılmış sayfalar için herhangi bir şekilde bir sorumluluk almaz. Arla Medya kullanıcı hesaplarını bu ana hatları ihlal ettiği için veya başka bir sebeple veya Arla Medya un kendi veya kullanıcılarından herhangi birinin işine zararlı olduğuna inandığı için feshedebilir. Arla Medya hukuka aykırılık eden filleri ve eylemleri öğrendiğinden itibaren müşteriye haber vermeden silmek hakkına sahiptir.
3.9 Arla Medya, sağladığı hizmet içerisinde bulunan müşteri verilerinin içeriklerinden, bu içeriklerin hatalı / kötü niyetli kullanımından ayrıca gönderilip alınan e-posta verilerinden doğabilecek maddi veya manevi zararlardan hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Tüm verilerin yedekleme ve saklama yükümlükleri müşteriye aittir. Arla Medya, hizmetlerinde meydana gelebilecek olan kesinti veya veri kaybı gibi durumlar halinde oluşabilecek hatalardan, maddi veya manevi zararlardan sorumlu tutulamaz.
3.10 Arla Medya, müşteri tarafından sipariş verilmiş ve ödemesi sorunsuz olarak gerçekleştirilmiş domain adı tescil işlemlerini yürütecektir. Tescil edilen ve sipariş ile kabul edilen tescil talebi ile ücreti ödenen domain adının sahibi müşteridir. Arla Medya bu konuda müşterinin talepleri doğrultusunda domain adı üzerinde işlem yapabilecektir. Müşteri tarafından domain adı üzerinde bir düzenleme, değişiklik ve transfer taleplerini en kısa sürede yapacaktır.
3.11 Arla Medya'un vermiş olduğu hizmetler karşılığında sorumluğu; alınan hizmetin aylık bedeli kadardır. Müşteri hizmetlerinde oluşabilecek her türlü aksaklık sorun ve ziyanlarda tazmin talebi hizmetin aylık bedelini geçemez. Ayrıca Müşteri, aşağıdaki hükümleri okuduğunu, anladığını ve kabul ettiğini kabul ve beyan eder:
3.12 Arla Medya, müşteriye ait yedeklerin düzenli tutulması için gerekli özeni ve ehemmiyeti gösterecektir, fakat bu konuda yaşanabilecek sorunlardan dolayı müşterinin uğrayacağı veri kayıplarından sorumlu tutulamaz, müşteri kendi verilerini düzenli olarak kaydetmekle yükümlüdür.
3.13 Arla Medya, vermiş olduğu ürün ve hizmetlere özel kullanım şartlarını ürün ve hizmete özel hazırlanmış web sayfasında belirtmektedir. Kullanıcılar hizmetleri satın aldıklarında bu şartları da kabul etmiş sayılırlar.
3.14 Arla Medya, vermiş olduğu ürün ve hizmetlerde zaman içinde değişikliğe gidebilir.
3.15 Müşteri, almış olduğu hizmetleri diğer kullanıcılara zarar vermeyecek şekilde kullanmakla yükümlüdür. Arla Medya bu tür kullanımların tespitinde Müşteri'yi uyarıp düzeltmesini isteyebilir veya bilgi vermeden hizmeti geçici olarak askıya alabilir.
3.16 Müşteri, kullandığı hizmetlerde Limitsiz olarak belirtilen tüm kaynakların iyi niyet ve genel kullanım şartlarına uygun şekilde kullanması durumunda limitsiz olduğunu kabul ederek hizmetine devam eder. Sunucu kaynaklarının aşırı kullanımı veya kaynakların amacı dışında kullanımı gibi durumlar olması durumunda Arla Medya Müşteri'yi uyarıp düzeltmesini isteyebilir veya bilgi vermeden hizmeti geçici olarak askıya alabilir.
3.17 Arla Medya, kullanılan ürün ve hizmetin içeriği ve kapsamından bağımsız olarak, herhangi bir şart ileri sürmeden hizmeti sonlandırma kararı alabilir. Bu durumda kullanıcıya hizmet ve üründen kalan bakiyesi iade edilir. Müşteri iade işlemini kabul etmemesi veya ilgili bildirimlere cevap vermemesi durumunda ilgili bakiye hesabına artı bakiye olarak yansıtılır.
3.18 Arla Medya, süresi dolmuş alan adı, hosting veya diğer sunduğu hizmetleri süre bitiminden sonra durdurma, hizmeti tamamen iptal etme hakkını saklı tutmaktadır. Süresi dolmuş veya ödemesi sağlanmamış hizmetlerin iptalinden sonra herhangi bir veri kaydı tutma yükümlülüğü bulunmamaktadır.
3.19 Arla Medya, Alan adı Tescil hizmetlerinde birebir olarak ICANN ve alan adı ana üreticisi pozisyonunda yer alan REGISTRAR şirketlerin şartlarına uymaktadır. Bu konuda tüm sorumluluklar ve süreçler REGISTRAR şirketlerin şartları olarak geçerlidir. Alan adlarının tescil süreçleri yazılım sistemleri tarafından yönetilir, bu yazılımlar Arla Medya ve Registrar şirketler üzerinde çalışmaktadır. Bu çalışma sırasında yaşanabilecek arıza veya erişim sorunlarından dolayı tescil, güncelleme, düzenleme, değişiklik, silme gibi süreçlerde yaşanabilecek hatalarda Müşteri tüm sürecin kontrolünden sorumludur.
3.20 Alan adı tescil, yenileme veya düzenleme işlemleri 3. parti yazılımlar veya manuel işlemler aracılığı ile yapılmaktadır. Bu tür işlemlerden kaynaklanabilecek hatalarda kullanıcının hatayı fark etmesi veya tarafına registrar firma tarafından uyarı yapılması durumunda müşteri bu bildirimleri Arla Medya ile paylaşmakla yükümlüdür. Aksi halde oluşabilecek aksaklık, ziyan veya kayıplardan Arla Medya sorumlu değildir.
3.21 Arla Medya alan adı tescil işlemlerinde müşteri bilgilerini kayıt işleminden zorunlu olduğu için Domain Operatörü veya aracı firma ile paylaşmaktadır. Arla Medya, Alan adı Tescil Hizmetlerinde, whois bilgisi değiştirme ve doğruluğunun sorumluluğu, alan adı tescil şifresi sorumluluğu, transfer kilidi sorumluluğu müşteriye aittir. ICANN kuralları gereği doğrulanmayan whois bilgilerinden dolayı Arla Medya veya domain operatörleri alan adını askıya alabilir. Whois bilgilerinin doğrulanmasını isteyecek belgeler isteyebilir.
3.22 Kayıt, transfer, yenileme, whois, NS güncelleme, durum değişikliği vb. domain işlemlerinde Arla Medya hizmet aldığı kayıt operatörüne (registrar) bağlı olan kural ve sözleşmeler ile birlikte ilgili ICANN kurallarını uygular. Bu kurallar zaman içinde değişiklik gösterebilir. Kullanıcı bu sözleşme ve kurallarda yapılabilecek olası tüm değişiklikleri kabul etmiş sayılır.
3.23 Alan adı uyuşmazlığı çözümünde Arla Medya, kayıt operatörünün (registrar) kurallarına bağlı olarak işlem gerçekleştirir. .com .net .org gibi alan adlarında uyuşmazlık çözümü için ICANN kuralları gereği UDRP süreci uygulanabilir. Kullanıcı Arla Medya üzerinde bulunan alan adlarında bu maddelerin ve süreçlerin uygulanabileceğini kabul eder.
3.24 Alan adı uyuşmazlığı çözümüne yönelik olarak Arla Medya kullanıcıyı yasal mercilere, Alan adı uyuşmazlık çözüm mekanizmasına (UDRP) yönlendirebileceği gibi, gerekli gördüğü durumlarda alan adına erişimi panel üzerinden sınırlayabilir veya kapatabilir. Alan adı whois korumasını etkinleştirip, devre dışı bırakabilir, alan adı transfer kilidini devre dışı bırakabilir veya etkinleştirebilir, alan adının süresini uzatabilir veya alan adı NS bilgilerinde güncellemeye gidebilir.
3.25 Whois gizleme servisi kişisel verilerini korumak veya zararlı spam listelerine girmek istemeyen kullanıcılar tarafından tercih edilmektedir. Bu hizmet kullanıcıyı yasal makamlar tarafından ulaşılmaz kılmadığı gibi Arla Medya, bu hizmetin yasa dışı işlemler için kullanılmasına izin vermemektedir. Whois gizleme hizmetinde %100 gizlilik güvencesi verilmemektedir. Arla Medya kullanıcı talebinden bağımsız olarak whois servisini kapatabilir veya açabilir.
3.26 Arla Medya, Alan adı tescil hizmetlerinde sağlama şartlarını bilgi vermeksizin değiştirme hakkına sahiptir. Bu düzenleme yıllık ödeme yapılan alan adlarının servis yenilenmesi sürecinden sonra yürürlüğe girecek olup, servis yenilenmesi sırasında güncel şartlar açık ve eksiksiz olarak belirtilmektedir. Müşteri yenileme yapmak istemez ise veya yenilemeyi farklı bir şirket üzerinden yapmak isterse bu durumda Registrar şirketlerin ve Icann'ın koymuş olduğu kurallar çerçevesinde işlem yapma hakkına sahiptir.
3.27 Arla Medya, Alan adı hizmetlerinde yenileme süreçlerini zamanında gerçekleştirmeyen müşteriler için alan adlarını süre bitimi itibari ile askıya almaktadır. Arla Medya süresi biten alan adlarını bir park sayfasına yönlendirebilir. Bu askı süreci alan adının üreticisinin belirlediği zamana göre değişir. Bu süre zarfında alan adını satın alan ana müşteri yıllık yenileme bedelini ödeyerek alan adını yenileyebilir ve tekrar geri alarak kullanım hakkını kazanabilir. Alan adı bu süre içerisinde yenilenmediği durumlarda alan adı REDEMPTATION PERIOD'a düşecektir. Bu süreçte alan adının hakkı artık müşteriden çıkmış ve bizim şirketimizin ve registrar şirketin inisiyatifine bırakılmıştır. Bu süreçte alan adını Arla Medya veya Registrar farklı bir şirkete satma hakkına sahiptir. Redemptation period sürecinde alan adını tekrardan almak isteyen eski müşteri veya yeni almak isteyen yeni müşteri değeri alan adı üreticisine göre değişmekle birlikte ortalama 100 USD olan ceza ücretini ödeyerek geri alabilir. Redemptation period sonrasında alınmayan alan adlarında artık süreç Registrar'ın inisiyatifine geçmekte olup bu süreç sonrasında alan adının Arla Medya üzerinden geri alınması mümkün olmamaktadır.
3.28 Alan adı hizmetleri satılan bir ürün değil, ücreti ödendiği süre boyunca kullanım hakkı alınan bir hizmet şeklidir. Bu nedenle alan adının bitiş süreleri içerisinde ücretinin ödenmemesi durumunda bu hak başka bir kişiye geçebilir.
4.1 İşbu sözleşme sipariş ve ödeme işlemlerinin internet ortamından Arla Medya’a iletilmesi ile birlikte tarafların belirtilen hak ve yükümlülükleri başlar.
4.2 Sözleşme süresi müşterinin ilgili hizmet için sipariş sırasında seçmiş olduğu ödeme periyodu kadardır.
5.1 İşbu sözleşmede belirtilen hizmetler karşılığı olarak ödenecek ücret sipariş işlemi sırasında belirtilen miktar kadardır. Belirtilen ücretlere KDV sonradan dahil ederek hesaplanır ve müşteriye gösterilerek tahsilat gerçekleşir.
5.2 Enflasyondan, Arla Medya’un tedarikçileriyle bağlantılı olarak malzeme maliyet fiyat artışından ve/veya herhangi bir yasa veya düzenlemeden kaynaklanan değişiklikler nedeniyle, ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere, 30 gün önceden bildirimde bulunarak Arla Medya, fiyatlarını istediği zaman değiştirme hakkını saklı tutar. Müşteri’nin, fiyat değişikliğini 30 günlük bildirim süresi içinde değerlendirme hakkı bulunmaktadır. Fiyat değişikliğini kabul etmemesi halinde, fiyat değişikliği Müşteri’nin lehine olmadığı müddetçe, Müşteri, Sözleşme’yi iptal etme hakkına sahip olacaktır.
5.3 Ücret sipariş tarihindeki Garanti bankası efektif satış kuru üzerinden Türk Lirasına çevrilerek ödenir.
5.4 Ücret kati sipariş tarihinden itibaren 5. iş günü sonuna kadar sipariş işlemi sırasında kredi kartı ile ödeme talimatı var ise kredi kartı hesabından, kredi kartı ile ödeme talimatı yok ise müşteri iletişim adresinde belirtilen banka hesap numaralarına veya Arla Medya'a elden ödemekle yükümlüdür.
5.5 Ödemenin gecikmesi durumunda Arla Medya vade farkı faturası kesme hakkını saklı tutar.
5.6 Arla Medya, müşteri ödeme işlemini tamamlayıncaya kadar ilgili hizmeti kapatma, açma hakkını saklı tutar.
5.7 Müşteri almış olduğu hizmetlerin ödemelerini ödeme yöntemi ayrımı olmaksızın Arla Medya'a bildirmekle yükümlüdür. Bildirimde sipariş numarası, ödeme yapılan ürün veya hizmetin ismi ve ödeme yöntemi açık bir şekilde belirtilmelidir.
6.1 Ödeme konusunda problem yaşanması, kredi kartı ile ödeme talimatı olan müşterilerde provizyon sorunları veya hüküm ve yükümlülükler ile ilgili maddelerden dolayı Arla Medya, müşteriye verilen hizmetlerin tümünü, e-mail, web, ftp hesaplarının tamamını durdurma hakkını saklı tutar.
6.2 Bu durumun devam süresince müşteri adına e-mail, web, ftp erişimleri yapılamaz ve e-mail hesapları bloklanarak gelen e-mailler geri çevrilir.
7.1 Müşteri işbu sözleşmenin herhangi bir maddesine aykırı davranarak sorumluluklarını ve taahhütlerini yerine getirmediği takdirde ya da işbu sözleşmenin ön yüzünde beyan ettiği bilgilerin doğru olmadığının tespiti halinde, yukarıda belirtilen sözleşmeyi askıya alma halinin 7 günden fazla devam etmesi halinde, Arla Medya hiçbir ihtar ve ihbara gerek kalmaksızın sözleşmeyi tek taraflı olarak feshetme hakkına sahiptir.
7.2 Bu şekilde gerçekleşecek fesih sonrasında müşteri; kalan süreye bakılmaksızın ödemiş olduğu son sözleşme ücretini geri isteyemeyeceğini, fesih tarihinde yürürlükte olan emsal sözleşme bedelinin 5 katı ticari cezai tazminat ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
7.3 Sözleşmenin sona erme süresinden önce müşteri tarafından feshedilmesi halinde sözleşme sonuna kadar ödenecek olan ücretlerin 1/2 sini defaten ve peşin olarak ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
8.1 Taraflar konusu sözleşmeden kaynaklanan her türlü tebligat için taraflar sipariş adresinde belirtilen adresleri yasal tebligat adresleri olarak kabul, beyan ve taahhüt etmişlerdir.
8.2 Bu adreslere yapılan her türlü tebligat tarafların eline ulaşmasa bile tebliğ edilmiş kabul edilecektir. İş bu adreslere ait değişiklikler diğer tarafa yazılı olarak bildirilmedikçe eski adresler geçerli olacaktır.
8.3 Arla Medya sözleşme süresi içinde Müşteri'ye tahsis ettiği elektronik posta adresine mesaj, bilgi, yazı, ihtar, ödeme bildirimi, hesap hareket çizelgesi, hesap ekstresi gönderebilir. Müşteri söz konusu elektronik iletilerin alınmadığı ya da kendisine ulaşmadığı iddiasında bulunamayacağı gibi yasal anlamda tebliğ etmiş sayılacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.
9.1 Müşteri, aldığı hizmetlere karşılık başvuru tarihini takip eden 7 gün içinde ödeme gerçekleştirmediği takdirde temerrüde düşmüş sayılır. Bu durumda Arla Medya kur farkı faturası kesebileceği gibi dilerse fatura tarihinden itibaren aylık %7 gecikme faizi talep edebilir. Müşteri bu gecikme faizi ve kur farkı faturasını ödemeyi beyan ve kabul eder.
9.2 Müşteri, işbu sözleşmeden doğan her tür alacak için Arla Medya 'un dava ya da icra takibi açması halinde de aylık %7 gecikme faizi, bakiye borç miktarının %50'si kadar cezai şart, %10'u Avukatlık Ücreti ve diğer tüm yasal giderleri ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
9.3 Müşteri, işbu sözleşmeden doğan alacaklarının tahsili için yasal mercilere İhtiyati Haciz ve İhtiyati tedbir için başvurması halinde Arla Medya’un teminatsız İhtiyati Haciz ve İhtiyati Tedbir kararı almaya yetkili olduğunu ancak buna rağmen Mahkemelerce teminat istendiğinde, bankalardan alınacak teminat mektuplarından doğacak komisyon ve her türlü ücretin kendileri tarafından ödeneceğini ve bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacağını beyan, kabul ve taahhüt eder.
10.1 İşbu Sözleşme’nin uygulanmasında, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ve ikincil düzenlemelerinde yer alan tanımlar uygulama alanı bulacaktır.
10.2 Taraflar, kişisel verileri KVKK ve ikincil düzenlemelerine, Kişisel Verileri Koruma Kurumu (“Kurum”) ilke ve kararlarına uygun olarak işleyeceklerini ve aktaracaklarını kabul, beyan ve taahhüt eder.
10.3 Müşteri, Arla Medya ile arasındaki her türlü ilişki kapsamında Arla Medya’a Kişisel Veri aktarımı gerçekleştirilen hallerde, kişisel verilerin Arla Medya tarafından işlenmesine ve üçüncü kişilere aktarılmasına ilişkin olarak, yürürlükte bulunan (Kişisel Verileri Koruma Kurulu (“Kurul”) kararları dahil) kişisel verilerin korunması mevzuatı kapsamında ilgili kişilere karşı başta aydınlatma yükümlülüğü ve açık rıza alma yükümlülükleri olmak üzere her türlü yükümlülüğü ispatlanabilir bir şekilde yerine getireceğini, bu metinlerin işbu Sözleşme’nin onaylanması esnasında Arla Medya tarafından kendisine ibraz edilen aydınlatma ve açık rıza metinlerindeki veri işleme süreçlerini kapsayacağını, bu yükümlülüklerin yerine getirildiğine ilişkin kayıtları Arla Medya’un talebi olması halinde Arla Medya’a ibraz edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
10.4 Arla Medya, kullanım amacı ve yasal yükümlülüklerini yerine getirmekle sınırlı olmak üzere karşı Tarafça kendisine aktarılan kişisel verileri hizmet sağlayıcıları, iş birliğinde olduğu üçüncü kişiler gibi üçüncü kişilere veri güvenliği önlemlerine riayet ederek aktarabilecektir.
10.5 Arla Medya ve/veya yukarıdaki 10.4. madde tahtında hizmet sağlayıcıları ve iş birliğinde olduğu üçüncü kişiler, kişisel verileri taraflar arasındaki ticari ilişkinin yürütülebilmesi ve/veya yasal yükümlülüklerin yerine getirilebilmesi adına yurt dışına aktarabilirler. Bu durumda Müşteri, ilgili mevzuat doğrultusunda aranan şartların yerine getirilmesinden ve Kurul tarafından çıkarılacak tüm düzenlemelere riayet edilmesinden sorumlu olduğunu, yurt dışına aktarım süreçlerine dair gerekli aydınlatma ve açık rıza alma yükümlülüklerini kişisel verilerini Arla Medya’a aktardığı ilgili kişilere karşı yerine getireceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
10.6 Müşteri, kişisel verilerin Arla Medya’a aktarımının güvenli bir şekilde sağlanmasından sorumlu olduğunu, bu kapsamda kişisel veri aktarımını sağlarken kişisel verilerin hukuka aykırı olarak işlenmesini önleyeceğini, kişisel verilere hukuka aykırı olarak erişilmesini önleyeceğini ve kişisel verilerin muhafazasını sağlayacağını, bu doğrultuda her türlü teknik ve idari tedbiri almakla yükümlü olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
10.7 Arla Medya, kendisine aktarılan kişisel verilerin hukuka aykırı olarak işlenmesini önlemek, kişisel verilere hukuka aykırı olarak erişilmesini önlemek, kişisel verilerin muhafazasını sağlamak adına gerekli her türlü teknik ve idari tedbiri alacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
10.8 Taraflar, karşı Tarafça kendisine aktarılan kişisel verilere herhangi bir şekilde yetkisiz erişim gerçekleşmesi, siber saldırı gibi veri güvenliğinin sağlanamadığı durumda, bu durumu derhal ve her halde en geç 24 (yirmi dört) saat içerisinde karşı Taraf’a yazılı olarak bildireceğini, bu durumdan doğabilecek zararların minimize edilmesi ve doğan zararın giderilmesi için karşı Taraf ile işbirliği içerisinde çalışacağını, bu kapsamda karşı Tarafça talep edilen her türlü bilgi, belge ve desteği gecikmeksizin sağlayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
10.9 Taraflar; kişisel verilerin adli bir makamdan gelen ve kişisel verilerin söz konusu adli makama açıklanmasını gerektiren yasal olarak bağlayıcı talepleri en kısa sürede ve en geç 48 (kırk sekiz) saat içerisinde karşı Taraf’a yazılı olarak bildirir. Bu doğrultuda Taraflar, karşı Taraf’ın hukuki yükümlülüklerini yerine getirebilmesi ve karşı Taraf’ın en az zararı görmesi adına her türlü tedbiri alacağını, bu kapsamda karşı Taraf ile iş birliği içerisinde ilerlemeyi ve karşı Tarafça talep edilen bilgi ve belgeleri sağlamayı kabul, beyan ve taahhüt eder.
10.10 Taraflar, işbu Sözleşme kapsamındaki Kişisel Veri İşlemeleri bakımından, KVKK ve Kişisel Verileri Koruma Kurulu kararları başta olmak üzere, kişisel verilerin korunması ile ilgili yürürlükte bulunan tüm düzenlemelere, usul ve esaslara uygun davranacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
10.11 Taraflar, ilgili kişi tarafından veri işleme süreçleriyle ilgili yasal mevzuat kapsamında karşı Taraf’ı ilgilendiren herhangi bir hak talebinin kendisine yöneltilmesi halinde, bu talebi yazılı olarak 48 (kırk sekiz) saat içerisinde karşı Tarafa yazılı olarak bildirecek olup karşı Taraf’ın ilgili kişi taleplerini usulüne uygun olarak yanıtlayabilmesi adına gerekli desteği sağlayacaktır.
10.12 Taraflar arasındaki ilişki uyarınca Arla Medya veri işleyen, Müşteri ise veri sorumlusudur. Madde 3.11 hükmü saklıdır.
10.13 Müşteri tarafından işbu Sözleşme hükümlerinin, KVKK ve ikincil mevzuatı ile Kurum ilke ve kararlarının ihlal edilmesi sebebiyle Arla Medya’un herhangi bir zarara uğraması halinde Müşteri, Arla Medya’un doğacak olan zararlarını tazmin edeceğini, bu kapsamda Arla Medya’un kendisine rücu hakkının saklı olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
Aşağıdaki haller veya Müşteri’nin ve/veya Müşteri’nin ağ ve/veya hizmet kullanıcılarının bu tür kullanımlarına ilişkin doğan makul şüphe, işbu Sözleşme kapsamında kabul edilemez/yetkisiz kullanım sayılacaktır. Yetkisiz kullanım, Arla Medya’un Genel Kullanım Şartları ve kabul edilebilir kullanım politikası (acceptable use policy) dahil olmak üzere Arla Medya’un internet sitesinde yer alan kurumsal politika ve sözleşmelerin ve işbu Sözleşme’nin esaslı ihlali olarak kabul edilir. Bu halde, Arla Medya, yapacağı yazılı bildirimle, derhal etkili olmak üzere ve herhangi bir tazminat yükümlülüğü doğmaksızın işbu Sözleşme’yi feshetme ve/veya Müşteri’ye sağlanan hizmetleri askıya alma hakkına sahip olacaktır. Müşteri, hizmetleri, aşağıda belirtilen veriyi/verileri depolamak veya yaymak için kullanmamayı kabul eder:
11.1 kötü amaçlı içerik barındıran veya bunlara atıfta bulunan (virüsler, kötü amaçlı yazılımlar veya diğer zararlı yazılımlar gibi);
11.2 üçüncü kişilerin haklarını ihlal eden (Fikri Mülkiyet Hakları gibi) veya küçük düşürücü, zararlı, tehdit edici, taciz edici, ayrımcılığa sebebiyet veren, nefret dolu veya başka şekilde sakıncalı olan;
11.3 suç veya hileli davranış teşkil veya teşvik eden veya bunları kolaylaştıran;
11.4 fikri mülkiyet haklarını ihlal eden materyal barındıran bağlantılar, veri aktarımını kontrol eden dosyalar (torrent) veya referanslar (veya bunların depolarını) içeren;
11.5 suç teşkil eden herhangi bir pornografik materyal içeren veya başkalarının bu tür materyalleri bulmasına yardımcı olduğu veya kolaylaştırdığı anlaşılan;
11.6 üçüncü kişilerin kişisel verilerinin rıza veya başka bir dayanak olmaksızın işlenmesi dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere üçüncü kişilerin gizliliğini ihlal eden;
11.7 istenmeyen, yetkisiz veya yasa dışı reklam, promosyon malzemeleri, spam ve önemsiz (junk) posta içeren; veya
11.8 Arla Medya’un diğer müşterilerini veya üçüncü kişileri engelleyen veya Arla Medya’un ya da üçüncü kişilerin sistemlerine veya ağlarına zarar veren (herhangi bir şüpheye mahal vermemek adına, Müşteri, Arla Medya’u veya üçüncü kişileri engellediğini veya zarar verdiğini bildiği veya bilmesi gereken süreç veya programları çalıştıramaz).
12.1 Mücbir sebep, her hâlükârda bu hususlarla sınırlı olmaksızın; internet, veri, ağ, elektrik ve telekomünikasyon altyapısı ve tesislerindeki arızalar veya hatalar, yaygın siber saldırılar, siber suçlar, ağ saldırıları, (D)DoS saldırıları (Servis Dışı Bırakma Saldırıları), elektrik kesintileri, Müşteri’nin kullanımı için sağladığı ürün veya yazılımlardaki ayıplar, herhangi bir doğal afet, yıldırım veya yangın, iç karışıklıklar, hükümet önlemleri, seferberlik, savaş, terör saldırıları, ulaşımın engellenmesi, grev, lokavt, iş kesintileri, tedarikte durgunluk, bir veya daha fazla personelin hastalık nedeniyle devamsızlığı, salgın hastalıklar, pandemiler, ithalat ve ihracat engelleri anlamına gelecektir.
12.2 Gecikme veya ifa etmemenin, bir mücbir sebep halinden kaynaklanması kaydıyla ve bu ölçüde, mücbir sebep halinden etkilenen taraf, işbu Sözleşme kapsamındaki herhangi bir yükümlülüğünün ifasındaki gecikmeden veya işbu Sözleşme kapsamındaki herhangi bir yükümlülüğünü ifa etmemekten dolayı işbu Sözleşme’yi ihlal etmiş addedilmeyecektir ve diğer tarafa karşı sorumlu olmayacaktır. Mücbir sebep halinden etkilenen tarafın yükümlülüğünü ifa süresi, mücbir sebep hali ile orantılı olarak uzatılacaktır. Bu madde, muaccel ve ödenmemiş herhangi bir tutarı ödeme yükümlülüğüne uygulanmaz.
12.3 Mücbir sebep halinin, başladığı tarihten itibaren bir (1) ayı aşan kesintisiz bir süre boyunca devam etmesi halinde, diğer taraf, mücbir sebep haline maruz kalan tarafa yapacağı yazılım bildirim ile işbu Sözleşme’yi tazminatsız olarak feshedebilir. Fesih bildiriminde, fesih bildiriminin yapıldığı tarihten itibaren yedi (7) günden az olmamak kaydıyla, Sözleşme’nin fesih tarihi belirtilecektir. Geçerli bir fesih bildirimi yapıldıktan sonra, işbu Sözleşme, bildirimde belirtilen fesih tarihinde sona erecektir.
13.1 İş bu sözleşme bununla birlikte 14 madde ve alt başlıklardan ibaret olup, taraflarca okunup anlaşılarak imza altına alınmıştır. (İmza altına alınma. siparişin internet ortamında Arla Medya 'a gönderilmesi ile gerçekleşmiş kabul edilir). Arla Medya gerek gördüğü takdirde yeni maddeler ve/veya alt başlıklar ekleyebilir, çıkartabilir ya da maddeler üzerinde değişiklik yapabilir. Müşteri bu değişiklikleri önceden kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.
13.2 İş bu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde Antalya Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.